نمایندگان غرب خراسان طی نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای مشارکت در بهره برداری از منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، از آن وزارت و سازمان های تابعه درخواست مشارکت کردند.

آقایان عنابستانی و محبی در این نامه خصوصا به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) اشاره کرده اند که مدیرعامل آن مهندس محسن صالح نیا در اردیبهشت ماه 1400 به بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سبزوار آمده بود.

در متن نامه نمایندگان غرب خراسان که پیش نویس آن توسط سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی سبزوار تهیه شده، آمده است:

ارجمند گرامی جناب آقای دکتر رزم حسینی
وزیر محترم و فرهیخته صمت

با سلام و احترام

نگرش نکوی مقام عالی وزارت به توسعه پایدار مناطق کم برخوردار، بارقه امیدی در افق آینده و پویایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار دمیده است تا تلاش های پر ثمر چند دهه مردمان دیار سربداران با حسن همراهی وزارت به وجه شایسته ای به بار نشیند. به فضل الهی با مساعدت حضرتعالی برای بهره گیری از ظرفیت آن به ویژه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران امکان تعامل سازنده را بیش از پیش فراهم می نماید.

بی گمان رایزنی پیرامون چگونگی تعامل طرفین برای بهره برداری شایسته از منطقه ویژه اقتصادی که حاصل همیاری فزاینده مردمان دیار سربداران است و تحقق همراهی آن وزارت محترم، نقش ارزشمندی در محرومیت زدایی خواهد داشت، به استحضار می رساند، با هماهنگی های صورت پذیرفته این آمادگی وجود دارد تا با مشارکت توسعه گرایانه وزارت محترم صمت و سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، بستری مناسب برای حضور مجموعه وزارت صمت مهیا شود. همراهی ارزشمند شما سرور گرامی را ارج نهاده و آرزوی سلامت و سعادت برایتان می نماید.

لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به تازگی آمادگی خود را جهت مشارکت در تکمیل و تامین هزینه های منطقه ویژه اقتصادی سبزوار اعلام کرده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button