دومین جلسه هیأت امناء موسسه آبادانی دیار سربداران در سال جاری، با حضور امام جمعه محترم شهرستان سبزوار، هر دو نماینده محترم غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی و شماری از اعضاء هیأت امنا و هیأت مدیره این موسسه برگزار شد.

در بخشی از این جلسه، اجرایی شدن مصوبات قبلی مجمع هیأت امنا، مبنی بر ادامه جهاد تبیین و اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردهای افتخارآمیز موسسه به نمایندگی از آحاد مردم، در سه دهه اخیر مورد تاکید اعضا قرار گرفت. همچنین، تصویب طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از سوی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، به عنوان یک گام مهم در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور مورد بررسی قرار گرفت و اعضا درباره راهکارهای اجرایی شدن هر چه سریعتر این مصوبه که به نفع اشتغالزایی و رونق و توسعه اقتصادی می باشد، تبادل نظر کردند.

تصمیم گیری درباره ساخت سردرب، ساختمان گمرک و ساختمان اداری منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه عنوان شد، عده ای نا آگاه و مغرض قصد دارند با جوسازی های رسانه ای و طرح تهمت های بی اساس، به سیاه نمایی و پرونده سازی و تخریب موسسه و طولانی کردن روند پروژه های توسعه ای منطقه و نا امیدی و دلسردی مردم و بپردازند. از اینرو مقرر شد؛ حق شکایت و پیگیری قضایی علیه برخی افراد که با هدف کار تبلیغاتی و کسب اعتبار برای آینده سیاسی خود در سطح شهرستان با کار پوپولیستی و سراسر افترا و دروغ و تهمت، تعمدا اقدام به ساخت کلیپ تصویری و انتشار آن می کنند، محفوظ بماند.

سپس عنوان شد نظر به برخی سنگ اندازی ها و به توقف کشاندن فعالیت عمرانی موسسه از یک سو و از سوی دیگر نیاز ضروری به صرف تمام توان و انرژی دلسوزان توسعه سبزوار برای آغاز به کار منطقه ویژه اقتصادی، که دستاوردهای درخشانی در پویایی و رونق منطقه خواهد داشت، حق مطالبه گری و دادخواهی در این زمینه، رسالت مردم و رسانه ها خواهد بود.

در ادامه نیز کلیپی از مجموعه فعالیت های موسسه در طول 3 دهه گذشته به نمایش درآمد.

این نشست با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله مغیسه و امضای صورتجلسه به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button