مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، نسبت به هر گونه همکاری با سازمان مسئول این پروژه اعلام آمادگی کرد.

امیررضا رجبی در این بازدید پس از آشنایی با ظرفیت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، ابراز امیدواری کرد این منطقه بتواند با جذب صنایع هایتک هم زمینه انتقال فناوری و هم زمینه استفاده بهینه از زیرساخت های علمی و دانشگاهی موجود در سبزوار را فراهم آورد.

در این برنامه حسین فیض آبادی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار، حسین طلوع رئیس خانه صنعت و معدن شهرستان و محمدرضا پورکاویان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار و نیز تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی سبزوار نیز حضور داشتند.

محمد صفایی بخش مدیراجرایی فاز یک منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در ابتدای این بازدید به ارائه توضیحاتی از اقدامات انجام شده تا کنون و معرفی ظرفیت های موجود پرداخت.

نکته جالب توجه در این بازدید، این بود که مدیرکل صمت خراسان رضوی که بامداد سه شنبه سوم آبان ماه به قصد حضور در غرب خراسان رضوی از مشهد حرکت کرده بود، ساعت 6:30 صبح در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار حاضر شد و پس از آن سفر خود را به سمت شهر سبزوار ادامه داد. این می تواند نشان دهنده روحیه جهادی در یک مدیر استانی باشد و امید می رود به تبع همین روحیه، در عمل نیز شاهد بروز تحولات مثبت در عرصه های صنعتی، معدنی و تجاری خراسان رضوی باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button