امام جمعه سبزوار روز سه شنبه 17 آبان ماه با اعلام ابلاغ مجوز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، خبر خوش مهمی به فعالان اقتصادی و دلسوزان و دغدغه مندان توسعه غرب خراسان داد.

مردم و فعالان اقتصادی سبزواربزرگ که از چند سال قبل همه زیرساخت های مورد نیاز و مقدمات شروع به کار منطقه ویژه اقتصادی را در شمال روستای زعفرانیه فراهم آورده بودند، مدت هاست منتظر ابلاغ مجوز این پروژه تحول افرین اقتصادی در شمال شرق ایران بودند و اکنون با انجام این ابلاغ می توان گفت، غرب خراسان در آستانه یک جهش بزرگ اقتصادی قرار خواهد گرفت.

متن کامل پیام امام جمعه سبزوار به شرح زیر است:

به نام خدا
با توکل به خداوند سبحان و در سایه توجهات ولی عصر و بعد از یک دهه تلاش و خستگی ناپذیر دلسوزان بویژه نمایندگان محترم ادوار و حاضر در مجلس شورای اسلامی و مدیریت های همراه در شهرستان و استان و با عنایت و توجه دولت مردمی، مصوبه طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در مورخه ۱۱/ ۸/ ۱۴۰۱ توسط هیات دولت جهت اجرا ابلاغ گردید.

اینجانب این دستاورد بزرگ را به همه زحمت کشان دیار سربداران به ویژه مردم شهید پرور غرب خراسان تبریک عرض نموده و امیدوارم شروع به کار این منطقه نقطه عطفی جهت جهش اقتصادی منطقه و رفع مشکلات، بویژه بیکاری جوانان این خطه باشد.

غلامرضا مغیسه
امام جمعه سبزوار

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button