سردار یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، از این پروژه تحول آفرین اقتصادی در شمال شرق ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در این بازدید حسین ابراهیمی کردیانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار و تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی سبزوار نیز حضور داشتند.

سردار نظری سپس در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی سبزوار که با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی استان و تعدادی از مدیران و مسئولین شهرستانی درمحل فرهنگسرای امام رضا ( ع) برگزار گردید ، ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته در راستای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار توسط مسئولین، با اشاره به ابلاغ مصوبه طرح جامع این پروژه توسط هیئت دولت در هفته گذشته، از آمادگی استانداری برای هر گونه همکاری در راستای بهره برداری از این طرح بزرگ اقتصادی که می تواند منشأ تحول و توسعه ای پایدار در غرب خراسان رضوی باشد، خبر داد.

محمد همایی عضو هیئت مدیره سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی سبزوار نیز در حین بازدید استاندار از منطقه ویژه، توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه زیرساخت ها و امکانات فراهم آمده در فاز یک منطقه ارائه داد.

این دومین مرتبه طی یک ماه اخیر است که سردار نظری به غرب خراسان رضوی سفر می کند و ساعت حضور و بازدید او قبل از آغاز وقت اداری روز دوشنبه در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، می تواند نشان دهنده عزم جهادی این مقام عالی رتبه استانی در انجام پروژه های اقتصادی و توسعه ای در شمال شرق ایران باشد.

گفتنی است در هفته های اخیر امیر رضا رجبی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز از منطقه ویژه اقتصادی سبزوار بازدید و نسبت به هر گونه همکاری با سازمان مسئول این پروژه اعلام آمادگی نموده و با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، ابراز امیدواری کرده بود، این منطقه بتواند با جذب صنایع هایتک هم زمینه انتقال فناوری و هم زمینه استفاده بهینه از زیرساخت های علمی و دانشگاهی موجود در سبزوار را فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button