مدیرعامل موسسه آبادانی دیار سربداران در پاسخ به درخواست جمعی از رسانه های محلی مبنی بر برگزاری یک جلسه نشست خبری، آمادگی خود را برای شرکت در چنین نشستی اعلام کرد.

 گفتنی است چندی قبل رسانه های اخبار سربداران، بیهق خبر، سبزوارفوری، سبزواریان، سلام سربدار، عصر سبزوار، ملک بیداری، نگین بیهق و هفت قلم طی نامه ای کتبی و منتشر شده خواستار برگزاری نشستی خبری در خصوص عملکرد موسسه آبادانی دیار سربداران شده بودند که این درخواست با پاسخ مثبت نیما منهاجی مدیرعامل موسسه مواجه شد.

 منهاجی در نامه خود خطاب به رسانه های درخواست کننده گفته است: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین این موسسه کمافی السابق آمادگی دارد در هر زمان و مکانی که اصحاب رسانه اعلام کنند در صورت مهیا بودن شرایط قانونی، حضور یافته و نسبت به پاسخگویی به سئوالات و رفع شبهات اقدام نماید.

 گفتنی است برخلاف برخی ادعاهای کذب، موسسه آبادانی دیار سربداران در طول همه سالهای فعالیتش همواره از طریق فرمانداران و نمایندگان وقت یا برخی دیگر از مسئولان شهرستان که عضو هیأت امنا این موسسه بوده اند، پاسخگوی خبرنگاران بوده و اخبار و دستاوردهای این موسسه همواره به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی قرار داشته است.

 این موسسه همچنین طی سال 1401 با انتشار یک ویژه نامه مفصل تحت عنوان «چکیده ای از سه دهه پایمردی» به انتشار گزارش کاملی از همه فعالیت ها و چالش ها و مشکلات پیش روی خود در مسیر توسعه سبزوار پرداخت که مورد توجه علاقه مندان پیشرفت منطقه غرب خراسان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button