جلسه مجمع عمومی هیأت امنای موسسه آبادانی دیار سربداران با حضور اکثریت اعضا در مشهد مقدس برگزار شد.

در این جلسه آیت الله مغیسه امام جمعه محترم شهرستان سبزوار و رئیس هیئت امناء، آیت الله سعیدی روحانی برجسته سبزواری حوزه علمیه قم، دکتر محمدرضا محسنی نماینده ادوار سبزوار در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت موسس و هیئت امنای موسسه، دکتر عباس محمدیان رئیس اسبق دانشگاه حکیم سبزواری، عنابستانی نماینده فعلی سبزوار در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره موسسه حضور داشتند.

در این جلسه ضمن ارایه گزارش دکتر طیبی رئیس هیات مدیره از فرآیند فعالیت های هشت ماه گذشته موسسه، بحث و بررسی درباره مهمترین فعالیت های موسسه در راستای توسعه غرب خراسان و برخی از مهمترین چالش ها و مشکلات پیش روی آن، مورد بررسی قرار گرفت.

شماری از اعضای حاضر در این جلسه ضمن قدردانی از اطلاع رسانی های انجام گرفته در راستای جهاد تبیین از فعالیت های ارزشمند موسسه، خواستار افزایش فعالیت های رسانه ای و توجیه افکار عمومی نسبت به خدمات و دستاوردهای قابل تقدیر موسسه شدند. آن ها همچنین خواستار پیگیری حقوقی و تنظیم شکایت قانونی از همه کسانی شدند که با جوسازی های مغرضانه و طرح تهمت های بی سند و مدرک سعی می کنند چهره این موسسه مردمی را تخریب و روحیه نا امیدی اجتماعی را در بین مردم رواج دهند.

سرانجام اعضای مجمع با اخذ یک سری تصمیمات جدید در خصوص فعالیت های موسسه بویژه منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، به تنظیم صورتجلسه ای پرداختند که مدیرعامل و هیئت مدیره موسسه موظف به اجرایی کردن آن طی یک سال آینده شدند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button