یک دیپلمات پیشکسوت و هتلدار برجسته ایرانی طی بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این منطقه اعلام کرد.

محمد علی پاک سرشت که از شهروندان موفق سبزواری است و اکنون مسئول امور بین‌الملل و توسعه روابط خارجی هتلداران ایران است، پس از بررسی و آشنایی با همه زیرساخت های فراهم آمده (آب، برق، گاز، فضای سبز، حصارکشی، فضای سبز، مخابرات و …) در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار اظهار داشت: به مجموعه ای که دارند این کار بزرگ را با وجود همه مشکلات، گرفتاری ها و رقابت هایی که وجود دارد، مدیریت می کنند و به جلو می برند، تبریک می گویم و از اینکه می بینم دوستان و همشهریان ما واقعا زحمت کشیده اند و این کار را به اینجا رسانده اند به خودم می بالم و پیش از این فکر نمی کردم چنین اتفاقاتی افتاده باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در سبزوار فقط 2 هتل کاملیا و هتل جهانگردی وجود دارد که این مقدار برای شهری با چنین پتانسیل های گردشگری واقتصادی بسیار اندک است، گفت: اولین گام لازم برای رونق منطقه ویژه اقتصادی سبزوار ایجاد هتلی با استاندارد های بین المللی است زیرا وجود هتل ها در هر منطقه ای به معنی توسعه و ارتباط خارجی و جذب گردشگر و سرمایه گذاران است و من خودم آمادگی تأسیس اولین هتل در منطقه ویژه  اقتصادی سبزوار را به محض آغاز به کار اجرایی آن دارم.

این دیپلمات ارشد سابق در وزارت امور خارجه ایران، در ادامه گفت با توجه به پیشینه تاریخی و ظرفیت های اقتصادی موجود در سبزوار، وجود منطقه ویژه اقتصادی در این منطقه از کشور بسیار ضرورت دارد و تأخیر در راه اندازی آن آفت است.

مالک هتل جهانگردی سبزوار همچنین گفت: به نظر می رسد بعضی مدیران استانی سبزوار را رقیب خود می دانند و یک امتناعی از توسعه اقتصادی سبزوار دارند. اما واقعیت این است که هر کجای استان و کشور که پیشرفت کند، تاثیر مثبتی بر همه بخش های دیگر می گذارد و مراکز استان ها باید اتفاقا از رشد و پیشرفت شهرهای زیرمجموعه خود استقبال کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button